loading...
عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام
بنر سایت




آخرین ارسال های انجمن
seyedeh بازدید : 359 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود مداحی حاج سید مهدی میرداماد دهه اول محرم 1392 - هیئت رزمندگان اسلام قم

1392/8/19 - تغییرات: شب اول تا ششم اضافه شد.

سید مهدی میرداماد، اسفند ماه سال 1357 در یکی از محله های جنوب شهر اهواز بنام خشایار به دنیا آمد است که در اوایل دهه 60 از جنوب کشور به شهر مقدس قم شهر کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها رفته و آشنایی با جلسات متعدد و بهره گیری از مکتب های مختلف مداحی و شاگردی اساتید بنام و پیشکسوتی مانند حاج منصور ارضی، حاج علی انسانی، حاج حسن خلج، حاج صادق آهنگران و... راهیابی به جلسات مهم و قابل توجهی مانند حرم مطهر امام رضا علیه السلام، حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران، بیت رهبری، مهدیه تهران و ... که تجربه کرده است.
مراسم شب اول محرم 1392 - هیئت رزمندگان اسلام قم
سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی با موضوع سبک زندگی حسینی
قرار دل ز فراقت دگر قرار ندارد - مناجات امام زمان علیه السلام
این زن که از برابر طوفان گذشته بود - روضه ورود به کربلا
ای قافله سالار شهیدان خدایی ، از کرببلا می شنوم بوی جدایی - دم
خواهرت دل نگرونه ، دخترت دل نگرونه ، پشت سر قافله ی تو مادرت دل نگرونه - زمینه
می زند آتش دمادم ، بر دل این دشت ماتم - نوحه
ببار ای بارون ز چشمانم رسیده وقت جدایی - سنگین
منظومه ی شهادت و ایثار زینب است - واحد
 کربلا آغوش جان وا کن که جانان آمده - دودمه
حرمتو بردار بریم مدینه ، الهی زینب داغتو نبینه - شور
صل الله علیک یا اباعبدالله ، بابی انت و امی یا ثارالله - سرود پایانی
داره برام مهمون میاد ، خرابه بوی نون میاد - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

مراسم شب دوم محرم 1392 - هیئت رزمندگان اسلام قم
 آخر می آید ، بابا برای دیدنم با سر می آید - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها
نم نم داره بارون میاد ، داره برام مهمون میاد - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها
روضه حضرت رقیه سلام الله علیها
جسمم ضعیف و روحم ، سرگرم بال بال است - سه ضرب
خرابه تار تاره تاریکه بی ستاره ، یکی بره برا من سر تو رو بیاره - زمینه
آوردنت خودت نیومدی ، شکر خدا به ما سری زدی - واحد
باز میخام مستی کنم بیرق غم بیارید - واحد
با هر جون کندنی بابا بیدارم من همه شب ها - دودمه و ذکر سیدالشهدا علیه السلام
میدونی نوکری بلد نیستم ، میدونی این قدا که بد نیستم - شور و مناجات

مراسم شب سوم محرم 1392 - هیئت رایت العباس تهران
سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی با موضوع سبک زندگی حسینی
یک عمر انتظار کشیدم نیامدی - مناجات امام زمان علیه السلام
نم نم داره بارون میاد ، داره برام مهمون میاد - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها
خوش آمدی و شدی شمع محفلم بابا - روضه حضرت رقیه سلام الله علیها
ای عمه ببین از سفر آمد پدر من - دم
خرابه تار تاره تاریکه بی ستاره ، یکی بره برا من سر تو رو بیاره - زمینه
آمده ماه رقیه ، نور نگاه رقیه - نوحه
بردن نام تو هر چند خطر داشت پدر - سنگین
ارباب دلم بی قرارته ، چشام عزادارته - واحد
چه شد به گوشه ی ویرانه سر زدی بابا ، خوش آمدی بابا - دودمه
عجب روزی خدا بهم داد که نوکر حسین شدم - شور
روضه حضرت حر و حضرت سیدالشهدا علیهما السلام

مراسم شب چهارم محرم 1392 - هیئت رزمندگان اسلام قم
سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی با موضوع سبک زندگی حسینی
وقتش شده که هستی خود را فدا کنیم - مناجات
من کیستم حر گنه کار تو هستم - روضه حضرت حر علیه السلام
ای کعبه ی دل کوه صفا زمزم غفران ، من حر پشیمانم و شرمنده ی احسان - دم
با یه دل زار اومدم ، من گنه کار اومدم  - زمینه
بنده ی شرمنده از راه ، آمده سوی تو ای شاه - نوحه
همه هستم فدای تو ، همه هستم برای تو - سنگین
دعام اینه دلای محزون ، یک شب جمعه همه مجنون - واحد
حر نام آور به درگاه تو آمد سر به زیر ، یا حسین دستم بگیر - دودمه
میدونم نوکری بلد نیستم ، میدونی این قدا که بد نیستم - شور
جا موندم باز از قافله ها ، کشته منو فاصله - شور تقدیم به شهدا
روضه امام مجتبی و حضرت زهرا سلام الله علیهما

مراسم شب پنجم محرم 1392 - هیئت رزمندگان اسلام قم
سخنرانی حجت السلام دکتر رفیعی با موضوع سبک زندگی حسینی
ذکر نزول عطا، یا حسن و یا حسین - مناجات
روضه اش آخر فداکاریست - روضه ی حضرت عبدالله ابن الحسن
ای عمه چه تنهاست عمویم چه غریب است - دم
پای برهنه بی سپر برای یاریت اومدم - زمینه
با دل خون بی قرارم ، طاقت ماندن ندارم - نوحه
اشک چشاش میده خبر دنیا شده مثل قفس - سنگین
فکر تو ام و صحن و سرایی که نداری - واحد
میخرم با دل و جان تیر بلای تو عمو ، جان فدای تو عمو - دودمه
دل تو دلم دیگه نیست آقا واسه کربلا - شور
روضه حضرت سیدالشهدا و حضرت قاسم علیهما السلام
صحبت های اخلاقی حاج سید مهدی میرداماد پیرامون جوانان و محرم

 مراسم شب ششم محرم 1392 - هیئت رزمندگان اسلام قم
سخنرانی دکتر رفیعی با موضوع سبک زندگی حسینی
 کویر تشنه شدم بی تو ای سحاب بیا - مناجات امام زمان علیه السلام
هر که از عاشقی خبر دارد - روضه حضرت قاسم علیه السلام
ای همسفر باده صبا زلف سیاهت - دم
شاخه ی شمشاد حرم ، امانت برادرم - زمینه
یاور خون خدایم ، تشنه ی تیر بلایم - نوحه
داری هوای پر زدن ، باشور و شوقی بی بدل - سنگین
من نروم به کربلا می میرم - واحد
پسر ارشد شیر جملم صف شکنم ، قاسم ابن الحسنم - دودمه
به جز غمت آقا غمی تو سینه نیست - شور

 

 

  دانلود در ادامه ...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام seyedeh هستم ساکن کرج و اینجا هم فقط به عشق اربابم حسین درست کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرت درباره ی اینجا چیه ؟؟
    پیوندهای روزانه
    نویسنده سایت

    seyedeh 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 330
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,311
  • بازدید ماه : 4,546
  • بازدید سال : 40,819
  • بازدید کلی : 270,874
  • کدهای اختصاصی