loading...
عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام
بنر سایت




آخرین ارسال های انجمن
seyedeh بازدید : 2383 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

رفیقان میروند نوبت به نوبت ...

 

همه دارن خودشونو آماده میکنند

 

همه ی اونهایی که آقا باهاشون اربعین، کربلا قرار گذاشته..

باشه آقا؛ بازم گلچین کردی..

***

میدونی چند سالیه جام تو صحنت خالیه مگه بقیه چی دارن

دیگه اما و اگه نداره آقا مگه آدم بدا دل ندارن..

دانلود فایل صوتی - سعید قانع

منم همون که تو لیست زائرا اسمش نیست

دیگه رمق توی جسمش نیست

به کربلا بگو رسمش نیست

دانلود فایل صوتی - حاج مهدی اکبری

دیگه دوستم نداری میدونم، تا همین جاشم ازت ممنونم..

نوش جونم که برات دلتنگم نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره نگران من نباش، اگه نوکرت داره میمیره نگران من نباش

دانلود فایل صوتی - حاج مهدی اکبری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام seyedeh هستم ساکن کرج و اینجا هم فقط به عشق اربابم حسین درست کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرت درباره ی اینجا چیه ؟؟
    پیوندهای روزانه
    نویسنده سایت

    seyedeh 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 330
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 565
  • بازدید ماه : 479
  • بازدید سال : 36,752
  • بازدید کلی : 266,807
  • کدهای اختصاصی