loading...
عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام
بنر سایت




آخرین ارسال های انجمن
kalbolhossain بازدید : 473 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

باشد قبول من حرمت را نخواستم

رویی نشان نده کرمت را نخواستم

وقتی حرم برای بدان نیست خوب بگو

تو هم بدی بگو قدمت را نخواستم

باشد نخواستم بیایم به کربلا

اما که گفته درد و غمت را نخواستم

آقا به این دو ساعت هیئت دلم خوش است

نه نه که گفته من علمت را نخواستم

آقا همین که هیئتم انگار کربلاست

تنها به روضه راحتم انکار کربلاست


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام seyedeh هستم ساکن کرج و اینجا هم فقط به عشق اربابم حسین درست کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرت درباره ی اینجا چیه ؟؟
    پیوندهای روزانه
    نویسنده سایت

    seyedeh 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 330
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 599
  • بازدید ماه : 513
  • بازدید سال : 36,786
  • بازدید کلی : 266,841
  • کدهای اختصاصی